CP Medica

REGULAMIN PŁATNOŚCI ZA UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH

 

W naszej placówce obowiązują następujące zasady:

1. Przypomnienie o wizycie jest wysyłane przez automatyczny system na 24h przez wizytą. Dodatkowo pacjent jest zobowiązany do samodzielnego i prawidowego zanotowania terminu oraz miejsca odbycia wizyty, w przypadku wątpliwości do kontaktu z rejestracją.

2. Odwołanie wizyty jest możliwe na co najmniej 24h przed jej terminem. Informacja o odwołaniu wizyty powinna być przekazana placówce telefonicznie lub gdy to niemożliwe wiadomością sms z numeru podanego przy rejestracji na zabiegi.

3. W przypadku, gdy pacjent nie odwołał wizyty na co najmniej 24h przed jej terminem, posiada wykupiony karnet na zabiegi zastrzegamy sobie prawo do ubiegania się do zapłaty kwoty 100% wartości rezerwowanej wcześniej wizyty tzn. nieobecności pacjenta jest równoznaczna z wykorzystaniem karnetu w zakresie tej wizyty.

4. W przypadku, gdy pacjent nie odwołał wizyty na co najmniej 24h przed jej terminem, a nie posiada karnetu lub nigdy wcześniej nie był naszym pacjentem zastrzegamy sobie prawo do ubiegania się do zapłaty kwoty 100% wartości rezerwowanej wcześniej wizyty.

5. W przypadku rezerwowania terminu na kolejną wizytę pacjent korzystający z karnetu zobowiązuje się do stawienia się na umówiony termin wizyty.

6. W przypadku choroby pacjenta, innego zdarzenia losowego wymagane jest zwolnienie lekarskie, zaświadczenie od lekarza lub inny dowód potwierdzający uzasadnioną nieobecność, która nie została zgłoszona szybciej niż 24h przed terminem umówionej wcześniej wizyty.

7. Wykupiony karnet na świadczenia w podmiocie Cyryl Piela Medica ważny jest 3 miesiące od daty ostatniej zrealizowanej wizyty.

8. W przypadku odmowy zapłaty przez pacjenta, o której mowa w pkt. 3,4 podmiot leczniczy Cyryl Piela Medica zastrzega sobie prawo odmowy świadczeń i kontynuowania współpracy z pacjentem.